понедельник, 7 октября 2013 г.

Виконання Модуля 6

       Чим далі йдемо за курсом, тим цікавіше,  приємніше і спокійніше стає працювати. Виконання цього модуля було для мене корисним, пізнавальним і менш важким, ніж попередні. Поступово питання технічного характеру відходять на другий план. Ще пару тижднів тому я й не думала, що в мене вийде доволі пристойний документ про обчислення витрат, та ще й з діаграмою. Прийшлося напружено працювати, але я задоволена, що не покинула цих курсів і багато чому навчилася.
         По-перше, я могла застосувати свої знання з економіки, по-друге, не так вже і важко складати калькуляцію витрат, коли можемо застосувати такий чудовий механізм, як програму Ехсel. Мені дуже сподобалось будувати діаграму, хоча спочатку з нею івиникали труднощі. Розібратися з цим допомогла Ольга Бутко, за що я їй дуже вдячна. Дякую Вам, Ольга Володимирівна!
       Маркетингова стратегія, правильне рознахування початкових витрат були дуже корисні.
       Стосовно оцінки моїх витрат, я вже не впевнена, що раціонально розподілила кошти, а все тому, що намагалася економити. Найбільшу частку складає заробітна плата, а ось на рекламі і комунальних послугах дещо зекономила. При цьому витрати склали майже 590 тисяч гривень.
Якщо б робила ці обрахунки знову, то дещо б змінила і діаграма витрат виглядала б дещо по-іншому.
     Для розрахунку ціни продукції треба, найперше, вирахувати її собівартість, визначити стратегію функціонування фірми: хочемо прибутки побільше і одразу, чи є сенс виважено вибудовувати свою справу.
     Для кращого засвоєння матеріалу і результативного виконання роботи учнями краще напиасти ( роздрукувати) для них певні матеріали, ніж повідомити усно, щоб в процесі роботи вони могли повертатися до цих дописів.
    Ось на сьогодня поки все, щодо читання дописів, то не всі ми вчасно їх виконуємо, тому приходиться читати не той, хто нижче за списком написав, а які вже є чи дописи тих, з ким найбільше спілкуєшся.




Комментариев нет:

Отправить комментарий