четверг, 10 октября 2013 г.

Рефлексія за Модулем 7

      Підходить до кінця навчання за курсом "Комп'ютерні технології та підприємництво". Останні два модулі для мене були найбільш цікавими. Крім інформаційної складової, велику увагу прийшлося приділити технічній стороні питання. Хоча на сьогодні ще є певні труднощі (щось з відправкою пошти), але вцілому, працюючі над 7-м модулем, я навчилася найголовнішого - не боятися "загубитись" в Інтернеті: знайти певну інформацію, проаналізувати її з точки зору достовірності, розрізняти різні сайти та мету викладення їх інформації. Розпізнавання пропагандистських технік у ЗМІ та Інтернеті, критичне оцінювання ресурсів Інтернету - дуже важлива тема, причому не тільки для учнів.
      Бачила, що декілька моїх колег вправно попрацювали і змогли вчасно виконати всі завдання. Деяких з них я вже привітала, також вітаю всіх інших із закінченням навчання на курсі. Важаю, що всі отримали від нього не лише користь, але й задоволення.
Стосовно питання про навчання учнів критичному оцінюванню веб-сайтів: це не лише потрібно, а й дуже необхідно. У час багатократного збільшення потоку інформації, появі багатьох нових сайтів, дуже необхідно дати учням інструмент зручного пошуку і раціонального відбору матеріалів, виховувати інформаційну культуру.
      Я багато працюю з обдарованими дітьми і підсвідомо відчувала, що необхідно "підтягнути" свої знання та вміння щодо роботи з компьютером. Питання про мою участь у цьому курсі виникло і вирішилося майже миттєво. Тепер я бачу, що багато чому навчилася. Проблема була в обмеженості часу для виконання завдань, тому думаю потім щось з них зробити ще раз. Мабуть, після цього я вже зможу ефективніше працювати при підготовці учнів до турнірів, МАНу, інших конкурсів, і просто уроків. Щодо викладання курсу "Підприємництво" учням, то, можливо, через деякий час я можу сказати твердо "так". Зараз є бажання ще більше навчитися, удосконалити набути вміння, розширити знання.
      Безперечно, цей дистанційний курс допоміг мені впевніше почуватися перед учнями. Дякую за таку можливість організаторам курсу. Їм і всім колегам зичу наснаги і творчих успіхів!

Комментариев нет:

Отправить комментарий